Laureaci konkursu uzyskują prawo do wykorzystania logo promocyjnego oraz tytułu "Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji w celu reklamy, promocji oraz prowadzenia korespondencji przez 1 rok od zakończenia danej edycji konkursu, a później tylko i wyłącznie z podaniem roku, w którym został przyznany tytuł (np. "Gmina Fair Play 2015 - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji").
Poniżej zamieściliśmy linki umożliwiające otrzymanie oryginalnego logotypu "Gmina Fair Play" 2015, co z pewnością ułatwi używanie logo "Gmina Fair Play" w działaniach promocyjnych i reklamowych gminy. Dodatkowo zamieszczamy księgę tożsamości znaku, którą należy się kierować wykorzystując logo "Gmina Fair Play" w materiałach reklamowych gminy. Przypominamy, że logo konkursu jest znakiem zastrzeżonym. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt.
LOGO "Gmina Fair Play" - wersja polska wyślij prośbę o przesłanie logo |
|
LOGO "Gmina Fair Play" 2015 - wersja polska wyślij prośbę o przesłanie logo |
|
LOGO "Gmina Fair Play" - wersja angielska wyślij prośbę o przesłanie logo |
|
LOGO "Gmina Fair Play" 2015 - wersja angielska wyślij prośbę o przesłanie logo |